پرده هوشمند سامسونگ


از همه چیز از همه جا

گلچینی ازموضوعات وتصاویر گوناگون ازهمه چیز و همه جای جهان

     پرده هوشمند   سامسونگ

 

 با رواج دستگاههای کامپیوتر وصفحات هوشمند ، دستگاههای معمولی تلویزیون کم کم ارزش واهمیت  خود را از دست می دهند ، اما شرکت سامسونگ با یک نوآوری انقلابی  ، ارزش واهمیت تلویزیون را دوباره باز گردانده است.

آنچه که در تصویر می بینید یک صفحه تلویزیون به نظر می رسد ، اما شما با فشار دادن یک کلید  می توانید این صفحه تلویزیونی را  به پرده ای شفاف تبدیل کنید .

این پرده شفاف که اندازه آن 46 اینج است بر روی هرپنجره ای نصب می شود و شما می توانید فضای بیرون خانه را از پشت  آن ببینید و درعین حال با فشار دادن یک کلید آنرا به یک صفحه تلویزیونی تبدیل کرده وبرنامه های تلویزیونی و مطالب اینترنتی را در آن مشاهده  کنید.

 برق این پرده هوشمند از انرژی خورشیدی تامین می شود و تنها 10 درصد برق مصرفی آن از برق خانگی  به عنوان برق اضطراری ذخیره ومصرف می شود.

این پرده  نور را تنها از  یک جهت وارد خانه می کند و از بیرون خانه نیز نمی توان  داخل خانه را دید.

 این پرده هوشمند   روز گذشته در نمایشگاه  ( CES 2012 )   در شهر" لاس وگاس"    آمریکا به نمایش گذاشته شد  وقرار است تولید انبوه آن ماه آینده میلادی  آغاز شود. قیمت آن تاکنون اعلام نشده است ، اما مدیران شرکت سامسونگ اعلام کرده اند که این پرده در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد.

   منبع اصلی : thenextweb.com  
 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,ساعت 12:6 توسط حامد سایری|


قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت